Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στην Αίγυπτο; Αναλυτικός οδηγός!

2023-03-13

Πρόσφατα επισκεφθήκαμε τη πολύ κοντινή μας Αίγυπτο. Είναι μια χώρα με τεράστιο ενδιαφέρον και για πολύ κόσμο είναι όνειρο ζωής να την επισκεφθεί.

Φυσικά το κόστος του ταξιδιού είναι υποκειμενικό και βασίζεται σε πολλές παραμέτρους. Ανάλογα με τις υπηρεσίες που διαλέγεις , τη διάρκεια του ταξιδιού και πόσα διαφορετικά πράγματα θέλεις να δεις και να κάνεις καθορίζεται η συνολική δαπάνη σου.

Το καλό με την Αίγυπτο είναι ότι υπάρχουν επιλογές για όλες τις οικονομικές δυνατότητες. Μπορείς να ταξιδέψεις με πολύ λίγα χρήματα μένοντας σε πολύ οικονομικά ξενοδοχεία και τρώγοντας το τοπικό φαγητό .

Από την άλλη μεριά υπάρχει και η δυνατότητα να γίνει ένας πολυτελής προορισμός για εσένα. Διαθέτει πληθώρα ακριβών ξενοδοχείων , εστιατορίων και δραστηριοτήτων για μεγάλα έξοδα!

Εμείς διαλέξαμε τη μέση οδό , μείναμε σε οικονομικά ξενοδοχεία - αλλά ποιοτικά - , κάναμε όσες επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους προλαβαίναμε , ταξιδέψαμε με λεωφορείο -πρώτη θέση- , μείναμε και σε airbnb αλλά και σε all inclusive!

Θα προσπαθήσουμε να σας δείξουμε όσο πιο αναλυτικά γίνεται τα έξοδα που κάναμε για να έχεις μια ιδέα εαν σκέφτεσαι να πας.

Αρχικά ας μιλήσουμε για τα αεροπορικά εισιτήρια. Χωρίς αυτά δεν υπάρχει και ταξίδι , οπότε είναι ένα έξοδο που δε το γλιτώνεις!

Εμείς κάναμε έρευνα για μήνες σχετικά με τα εισιτήρια και έτσι όταν βρήκαμε τη καλύτερη τιμή μπορέσαμε να την αναγνωρίσουμε αμέσως.

Στην Αίγυπτο από Ελλάδα πας με Aegean και με EgyptAir.

Μπορείτε να κάνετε την αναζήτησή σας για τις ημέρες που είστε διαθέσιμοι είτε απευθείας στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιριών είτε σε διαμεσολαβητές . Τέτοιες πλατφόρμες είναι η kiwi.com petas.gr , skyscanner , google flights και άλλες πολλές!

Συνήθως , μέσω των διαμεσολαβητών βρίσκεις τις φθηνότερες πτήσεις.

Συνήθως. Εμείς σταθήκαμε πολύ τυχεροί στην εύρεση των πτήσεων καθώς το περσινό καλοκαίρι η Aegean δημιούργησε μια προσφορά στην οποία είχε στις περισσότερες πτήσεις εως και 50% έκπτωση.

Έτσι , κλείσαμε τα εισιτήρια μας μαζί με τις αποσκευές και τις κρατήσεις θέσεων στα 313ευρώ. (Τιμή ΣΟΚ).

Συνήθως η τιμή είναι 300ευρώ το άτομο αλλά εαν είστε τυχεροί και κάνετε αρκετή έρευνα , ίσως να βρείτε κι εσείς μια καλή προσφορά ή και καλύτερη από τη δική μας!

Το επόμενο και πολύ βασικό έξοδο του ταξιδιού είναι η διαμονή. Όταν λέω διαμονή δεν εννοώ μόνο τα ξενοδοχεία αλλά και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα , guesthouses , hostel κλπ.

Booking.com

Όσον αφορά το Κάιρο , με μια γρήγορη έρευνα στο booking.gr βρίσκεις hostel που ξεκινούν από 5ευρώ τη βραδιά και ξενοδοχεία από 15ευρώ. Αυτό βέβαια εξαρτάται από τη περίοδο. Οι καλοκαιρινοί μήνες είναι low season για την Αίγυπτο (δεν τους προτείνουμε λόγω ανυπόφορης ζέστης) και οι γιορτές είναι η υψηλή τους περίοδος.

Επίσης εξαρτάται από τη γειτονιά στην οποία θα μείνεις. Η Γκίζα έχει τις χαμηλότερες τιμές λόγω 2 αιτιών. Η μια είναι η μυρωδιά από τις καμήλες και τα άλογα στους δρόμους. (Αν με ρωτάς , δεν είναι τόσο ενοχλητική και δε φτάνει μέχρι το δωμάτιο του ξενοδοχείου). Η άλλη αιτία είναι ότι βρίσκεται μακριά από την υπόλοιπη πόλη και έτσι θέλεις περίππου 20 λεπτά παραπάνω διαδρομή στο πήγαινε και στο γυρισμό.

Εμείς όμως θαμπωθήκαμε από την ιδέα να έχουμε τη θέα των πυραμίδων από το δωμάτιό μας και φυσικά από τις χαμηλές τιμές και διαλέξαμε τη Γκίζα για να μείνουμε. Πρόβλημα με την ασφάλειά μας δεν είχαμε , είναι ασφαλής περιοχή κι ας μην είναι τόσο τουριστική.

Για το ξενοδοχείο στο Κάιρο πληρώσαμε 20ευρώ το βράδυ για δίκλινο με πρωινό. (δεν είναι και άσχημα)

Στο Λούξορ , το οποίο χωρίζεται από το Νείλο στη μέση , επιλέξαμε να μείνουμε στη μεριά του χωριού για μια πιο αυθεντική εμπειρία. Θα μιλήσω μόνο για τη μεριά του χωριού , παρόλα αυτά θέλω να σας πω ότι η απέναντι μεριά είναι πολύ πιο ακριβή χωρίς να έχει το ίδιο vibe.

Hurghada

Στη περιοχή υπάρχουν πάρα πολλά σπίτια -διαμερίσματα τα οποία μπορείς να νοικιάσεις μέσω airbnb ή booking.gr .

Το δικό μας κόστισε 22ευρώ το βράδυ και ήταν μεγάλο , πεντακάθαρο και με εξαιρετική θέα! Δυστυχώς δεν μπορώ να σας το προτείνω γιατί το έχουν αποσύρει από τη πλατφόρμα αλλά υπάρχουν πάρα πολλά , το ίδιο όμορφα.

Για τη πανέμορφη Hurghada , η οποία είναι παραθαλάσσιος προορισμός και δεν έχει πολλά αρχαιολογικά στοιχεία , επιλέξαμε να ξεκουραστούμε και να περιποιηθούμε τους εαυτούς μας με ένα all inclusive resort.

Κάναμε αρκετή έρευνα και για εκεί , με σύγκριση τιμής και σχολίων από άλλους επισκέπτες και διαλέξαμε ένα resort το οποίο έχει πρόσβαση σε ιδιωτική παραλία , θερμαινόμενη πισίνα , φαγητά και ποτά όλα μέσα στη τιμή. Το ξενοδοχείο αυτό μας κόστισε περίπου 90 ευρώ τη βραδιά και πραγματικά το απολαύσαμε και ξεκουραστήκαμε μετά απο 5 εξαντλητικές ημέρες.

Λοιπόν μιλήσαμε για πτήση και διαμονή , ήρθε η ώρα να συζητήσουμε για τα πιο πρακτικά θέματα. Αυτά αφορούν τις δραστηριότητες , εισόδους σε μουσεία , φαγητό , μετακινήσεις κλπ.

Ένα από τα βασικά μας έξοδα στην Αίγυπτο ήταν οι επισκέψεις μας στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία. Ο χρόνος μας ήταν περιορισμένος και έτσι έπρεπε να διαλέξουμε προσεκτικά που θα τον αφιερώσουμε.

Ο,τι ξοδέψαμε σε Αιγυπτιακές λίρες δεν είναι ακριβές σε ευρώ την ώρα που το διαβάζετε γιατί η ισοτιμία αλλάζει συνεχώς.

Κάιρο

-Πυραμίδες της Γκίζας

Είσοδος 240EGP για τους ενήλικες και 120EGP το φοιτητικό. (Περίπου 18ευρώ)

Η βόλτα με τις καμήλες μας κόστισε 500EGP για δύο άτομα .( Περίπου 25ευρώ)

-Ακρόπολη του Καϊρου

Είσοδος 200EGP για τους ενήλικες και 100EGP το φοιτητικό. (Περίπου15ευρώ)

-Αιγυπτιακό Μουσείο

Είσοδος 200EGP για τους ενήλικες και 100EGP το φοιτητικό. (περίπου 15ευρώ)

-Κοπτική γειτονιά

H είσοδος είναι δωρεάν.

Λούξορ

-Καρνάκ

Είσοδος 220EGP για τους ενήλικες και 110EGP το φοιτητικό. (16 ευρώ περίπου)

-Κοιλάδα των Βασιλέων

Είσοδος 260EGP για τους ενήλικες και 130EGP το φοιτητικό. (περίπου 20 ευρώ)

Έξτρα η είσοδος στο τάφο του Τουταγχαμών 300EGP για τους ενήλικες και 150EGP για τους φοιτητές αντίστοιχα. (περίπου 23 ευρώ)

Σύνολο η κοιλάδα των Βασιλέων κόστισε περίπου 43 ευρώ.

-Ναός της Hatshepsut

Είσοδος 160EGP για τους ενήλικες και 80EGP για τους φοιτητές. (περίπου 12 ευρώ.)

Οι δραστηριότητές μας πέρα από τους αρχαιολογικούς χώρους ήταν η πτήση με το Αερόστατο που κόστισε περίπου 100ευρώ για δύο άτομα , το σαφάρι με τις γουρούνες στην έρημο που κόστισε 45 ευρώ για δύο άτομα και το snorkeling για το οποίο πληρώσαμε μόνο τις μάσκες περίπου 15ευρώ. (Η συμβουλή μας είναι να πάρετε τις μάσκες μαζί σας από Ελλάδα γιατί μέσα στα ξενοδοχεία οι τιμές είναι εξωφρενικές και εμείς ψάχναμε αρκετή ώρα στη πόλη μέχρι να τις βρούμε σε αυτά τα χρήματα.

Μέσα στη χώρα για τις μεγάλες μετακινήσεις μας (Κάιρο-Λούξορ-Χουργκάντα-Κάιρο) χρησιμοποιήσαμε την εταιρία GoBus.

Οι τιμές της είναι αρκετά καλές και χρησιμοποιήσαμε τις πιο ακριβές της υπηρεσίες(Μόνο στη διαδρομή Λούξορ-Χουργκάντα δεν υπήρχε η δυνατότητα). Για δύο θέσεις σε διώροφο λεωφορείο με οθόνες για να βλέπεις τις περασμένες ταινίες (στα αγγλικά) , σνακ και καφέ , ακουστικά και wifi πληρώσαμε για τη διαδρομή Κάιρο-Λούξορ(9 ώρες περίπου) 45 ευρώ για δύο άτομα και για τη διαδρομή Χουργκάντα-Κάιρο 20 ευρώ για δύο άτομα.

Το λεωφορείο στη διαδρομή Λούξορ-Χουργκάντα ήταν από τα κλασικά λεωφορεία και κόστισε κάτι παραπάνω από 10ευρώ και για τους δύο.

Nile boat

Uber χρησιμοποιήσαμε κυρίως στο Κάιρο και για τρεις ημέρες με ολοήμερη κίνηση , περίπου 7-8 διαδρομές την ημέρα , αλλά και για τη μεταφορά μας στο αεροδρόμιο την ημέρα της επιστροφής πληρώσαμε συνολικά περίπου 30ευρώ. ΝΑΙ , είναι τόσο οικονομικό!

Στο Λούξορ πληρώσαμε 10ευρώ για τη χρήση της βάρκας την ημέρα που πήγαμε στο Καρνάκ (μας πήγε και μας γύρισε πίσω μόλις τελειώσαμε). Επίσης πληρώσαμε 20 ευρώ για να μας μεταφέρει από το σπίτι στη Κοιλάδα των Βασιλέων , στο ναό της Hatshepsut , στην αγορά και πίσω.

Στη Χουργκάντα δε χρησιμοποιήσαμε σχεδόν καθόλου ταξί καθώς το ξενοδοχείο ήταν δίπλα στο σταθμό του Gobus.(περίπου 3ευρώ)

Τέλος , για τα φαγητά μας πληρώσαμε 45 ευρώ στο Sofitel τη πρώτη ημέρα , 20 ευρώ στο kfc την επόμενη και τη μεθεπόμενη στο Κάιρο.

Στο Λούξορ περίπου 20 ευρώ για δύο ημέρες σε τοπικό εστιατόριο και για τους δύο μας και στη Χουργκάντα ήταν μέσα στη τιμή του ξενοδοχείου.

Συνολικά ξοδέψαμε:

-313 ευρώ για τις πτήσεις

-354 ευρώ για τη διαμονή

-259 ευρώ για τις επισκέψεις και τις δραστηριότητες

-135 ευρώ για τις μετακινήσεις

-115 ευρώ περίπου για το φαγητό

-50 ευρώ βίζα

Σύνολο: 1226 ευρώ για δύο άτομα!

Σε αυτό το ποσό πρέπει να προστεθόυν τα tips και τα σουβενίρ , τα οποία είναι εντελώς υποκειμενικά .

Αυτά ήταν αναλυτικά όλα τα εξοδά μας στην Αίγυπτο!

Η χώρα είναι σίγουρα Value for money και προσφέρει απίστευτες δυνατότητες σε σχέση με τις τιμές της!

Εαν έχετε κάποια άλλη απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Καλά ταξίδια , see you soon.

Κάνε εγγραφή στο  Νewsletter για να λαμβάνεις τους μηνιαίους ταξιδιωτικούς μας οδηγούς!